Elektrická koloběžka Kugoo S3
Kód: 207/BIL 207/CER Zvolte variantuSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Jsme autorizovaný dodavatel značky Kugoo pro CZ/SK.
- Silný 350W motor umožňuje jízdu rychlostí až 30 km/h
- Snadné přenášení a uskladnění díky skládacímu mechanismu a váze 11 kg
- Přehled o rychlosti, ujeté vzdálenosti a výdrži baterie na multifunkčním LCD displeji
- 8,5 kola s předním a zadním odpružením
- O bezpečnost na silnicích se stará přední a zadní světlo
- 3 režimy pro rychlost jízdy 15Km/h, 25Km/h a 30Km/h
- Dojezd až 30 km na jedno nabití
Doprava při platbě předem zdarma! Vzhledem k povaze produktu může doručovatel doručit cca za 7 pracovních dní.
Naše podrobná recenze:
Pokud se chcete věnovat trendu elektrických koloběžek, Kugoo S3 je zábavná, kompaktní, rychlá a má dobrou baterii – jen nečekejte hladkou jízdu
Elektrické koloběžky jsou každým dnem čím dál tím více populárnější. Ovšem z celkového počtu elektrických koloběžek jen pár z nich stojí za nákup. Nutno podotknout, že mnoho z nich byla z počátku jen atrakce, nyní se z nich ale stává i dopravní prostředek do města.
Dnes se podíváme na Kugoo S3, levná elektrická koloběžka, která slibuje dojezd 30 km a rychlost až 30 km/h.
Začínáme
Model S3 je k dispozici za 9300 Kč, což je na konci cenového rozpětí. V krabici toho není moc. Spolu s koloběžkou získáte nabíjecí sadu 42V 1,5A a obsáhlý ale přímý manuál.
Koloběžka se nabíjí přes konektor vedle primárního pantu a červená/zelená LED kontrolka na nabíjecím balíčku ukazuje, kdy nabíjení skončí. Doba nabíjení je přibližně 4 hodiny z 0% do 100%.
S3 je dobře sestavena. Nic není třeba utahovat a konstrukce působí pevně.
Kugoo S3 v číslech:
Dojezd: 30 km
Maximální rychlost: 30 km/h
Brzdy: Přední regenerativní magnetická brzda, zadní brzda
Doba nabíjení: 4 hodiny
Napájení baterie: 36V 8,8AH Li-Ion 18650
Výkon motoru: 350W
Maximální hmotnost: 120KG
Maximální točivý moment: 13,3 N.M
Stoupání: 15°
Kola: 8,5 palcová nepneumatická protiskluzová
Hmotnost: 11 Kg
Displej: 7 x 4 cm (2,8 x 1,5 palce) barevný OLED displej
Cena: 9300kč
Z těchto specifikací plyne hned pár věcí.
Kugoo S3 je o něco levnější než Xiaomi M365, nejzřetelnější konkurent. Ani tím rozdíly nekončí.
350W motor je výkonnější než M365 a mnoho dalších za tuto cenu. Váží méně, ale může mít větší váhu a má vyšší maximální rychlost.
Jedním z pozoruhodných rozdílů je zahrnutí údajně „vojenských“ kol vyrobených zdánlivě z tvrzené gumy. S3 má však přední i zadní tlumiče, které kompenzují nedostatek vzduchu v pneumatikách.
Chybí zde také zadní kotoučová brzda. S3 používá brzdu regeneračního magnetu namontovanou vpředu a zadní šlapací brzdu.
Na papíře vypadá S3 dobře. Odpovídá zážitek číslům?
První dojmy
Rozložení S3 je intuitivní. Zadní brzda slouží jako západka, která drží složenou koloběžku pohromadě. Hlavní nosič snadno zapadne na místo a nastavitelné výškové tyče jsou drženy na místě pomocí rychloupínací svorky. Tyče se zasunou do hlavní konstrukce a díky svému designu působí překvapivě robustně.
S3 se zapíná pomocí jednoho z 5 tlačítek namontovaných k OLED displeji. Barevný displej je snadno viditelný i za jasných podmínek a zobrazuje vaši aktuální rychlost, nastavení rychlosti od jedné do tří, stav baterie a výběr mezi celkovou ujetou vzdáleností, aktuální jízdou a uplynulým časem.
Dvě páčky ovládají zrychlení a brzdění. Rozjezd byl plynulý a zrychlení konstantní. Koloběžka byla ve výchozí rychlosti 1, což je rychlost, při které zvládnete ujet přes 30 km.
Rychlost
Předtím, než jsem vyzkoušel S3, jsem předpokládal, že Kugoo přidalo nejnižší nastavení rychlosti jako způsob, jakým získat co nejdelší vzdálenost na jedno nabití. Dále jsem si myslel, že bude koloběžka příliš pomalá a nudná. Překvapilo mě tedy, když jsem zjistil, že i nastavení nejnižší rychlosti je dostatečně rychlé pro pohyb po hladkém městském prostředí.
Pomineme-li praktičnost, čekal jsem, že budu muset zvýšit rychlost, abych se bavil. Ale mýlil jsem se. Rychloměr naměřil maximum 17 km/h při nastavení rychlosti 1, a kdybych se snažil šetřit výdrž baterie, byl bych naprosto šťastný, když bych cestoval takovou rychlostí.
Při nastavení rychlosti 2 a 3 dosáhla maximální rychlosti na 22 a 28 km/h. Vážím přes 90 kg, takže udávaná maximální rychlost 30 km/h je určitě možná.
Jinými slovy- hledáte-li u elektrické koloběžky hlavně rychlost a zábavu za nízkou cenu, pak nebudete zklamáni.
Brzdy
Moje první zkušenost s brzdou aktivovanou levým palcem byla... zajímavá. Když jsem totiž brzdu poprvé vyzkoušel, málem jsem přeletěl přes řídítka.
Zatímco brzdná síla brzdy je v pořádku, zdá se, že požadovaná brzdná dráha 4 metry platí pouze pro nastavení nejnižší rychlosti.
Všiml jsem si výrazného rozdílu, když jsem použil páčku pro brzdu a zadní manuální brzdu (část, na kterou se tlačí nohou). Při použití pouze zadní brzdy si zaděláváte na dlouhou brzdnou dráhu. Ovšem pokud použijete obě, znatelně svou brzdnou dráhu snížíte.
Moc nechápu vynechání kotoučové brzdy na zadním kole. Pravděpodobně to bude mít co dočinění s nízkou cenou, případně si jen výrobci mysleli, že to není potřeba, ale mám pocit, že právě kotouč by dodal další brzdnou energii.
Přesto jsem se s Kugoo S3 v žádném okamžiku necítil mimo kontrolu. Dovedu si však představit ty méně zkušené s koloběžkami padající právě kvůli zvláštnímu nastavení brzd. Dávejte si proto pozor během prvních hodin používání na brzdy!
JÍZDA
Jízda na Kugoo S3 je stejně hladká jako povrch, na kterém se rozhodnete jet. Jak bylo uvedeno, nedostatek vzduchu v pneumatikách má svůj význam. I když tímto získáte jasnou výhodu na hladkém povrchu a přispívá k pocitu vyšší rychlosti, jakmile se dostanete na zhoršený povrch, budete to cítit!
Přední a zadní kryty pravděpodobně přispívají k mírně pohodlnější jízdě, postupem času jsem ale přišel na to, že moje zápěstí a chodidla jsou poměrně bolestivě namožena. Strávil jsem s Kugoo S3 opravdu mnoho času, tudíž tohle nemusí být pro klasické majitele velký problém.
Přesnost
Ve složeném stavu má S3 rozměry 95 x 34 x 18,5 cm (37 x 13 x 7 palců) a vejde se do každého kufru auta. To je většinou způsobeno tím, jak se tyčky sklopí dolů. Konstrukce těchto tyčí je jednou z nejlepších vlastností modelu Kugoo S3. Sklopením je zamknete na místo a dvě palcová tlačítka je uvolní.
Po rozložení mohou řídítka pracovat ve třech výškách. Měřím přes 190 cm a zjistil jsem, že třetí nastavení je pro mne pohodlné.
Skládání S3 vyžaduje kombinaci zatlačení na uvolňovací západku a vyklopení řídítek dopředu. Tento pohyb je snazší naučit se s předním kolem nahoru ke zdi, ale bez sledování videa o tom, jak jej sklopit, bych to nepřišel.
Záchyt je tak tuhý, že se budete cítit, jako byste dělali něco špatného. To dává smysl, protože nechcete, aby se na vám tato věc náhodou složila při rychlosti 30 km/h!
Váha
Krásných 11 kg. To je celková hmotnost elektrické koloběžky Kugoo S3. O něco lehčí než konkurenční Xiaomi M365. Technologie, která koloběžku pohání, je sama o sobě dost těžká a neexistuje v současné chvíli žádný způsob, jak ji obejít. Špičkové koloběžky často využívají materiál uhlíkových vláken, čímž dokáže výrobce dost ušetřit na váze. Největším kamenem úrazu jsou však baterie, které jsou samostatně velmi těžké.
V závislosti na uživateli může být Kugoo S3 přenášen jednou rukou, ale díky hmotnosti v kombinaci s těžištěm je to v nejlepším případě obtížné. Pokud plánujete koloběžku ponechat v garáži a jen jej přesunout do kufru automobilu, nejedná se o žádný problém. Pokud jej ale budete přenášet každý den po schodech, připravte se na pořádný trénink.
Baterie
Uvedený dosah výdrže baterie na jedno nabití, tedy že koloběžka dokáže ujet 30 km, bude pro mnoho lidí velkým lákadlem. Tento údaj je ale opět velmi závislý na hmotnosti uživatele a na okolní teplotě, přičemž nižší teploty vedou k menšímu dosahu kilometrů. Počasí bylo během testování obecně dobré. Baterie byla navíc během testování dvakrát důkladně vybita. Jednou byla vybita při 22 km, podruhé při 15 km.
Mějte na paměti, že jsem koloběžku používal v různém nastavení rychlosti a na mnoha různých površích, včetně kopců. Vzhledem k výkonu koloběžky, určitě je možnost dosáhnout dojezdu 30km při nejnižším stupni rychlosti. Dále podotýkám, že tato výdrž baterie by měla být více než dostatečná pro dojíždění mezi autem nebo vlakem a pracovištěm.
Všechno ostatní
S3 má 26 předních LED diod jako přední světlo a malé červené LED podsvícení vzadu. Obě fungují dobře pro viditelnost a přední LED diody jsou dostatečně výkonné pro večerní použití. Nicméně nechtěl bych jet ve tmě plnou rychlostí a spoléhat se pouze na ně, ale jinak jsou v pořádku.
Stojan funguje skvěle, díky čemuž může koloběžka stát ve svislé poloze. Během testování se mi ale stalo, že jsem zapomněl stojánek vrátit a během velice krátké jízdy jsem díky tomu přepadl přes řídítka. Na tuto část si tedy dávejte také pozor.
Stojánek je však bohužel připevněn ke spodní části koloběžky tak, aby koloběžka nikdy nemohla ležet na podlaze. Nejen to, ale kovová hrana stojanu, když je složená, poškrábe vaši podlahu.
Kugoo S3 navíc nemá žádnou aplikaci pro chytré telefony.
Měli byste si Kugoo S3 zakoupit?
Kugoo S3 do vašeho života přinese skutečně obrovské množství zábavy, občas druh zábavy, který vás může dostat do nemocnice, ačkoliv by to nebyla chyba koloběžky. Jediným problémem celého produktu je nedostatek vzduchu v pneumatikách a chybějící zadní kotoučová brzda. Ovšem žádná z těchto částí nezpůsobuje jakékoli potíže. V této cenové kategorii určitě jedna z nejlepších.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Elektrické koloběžky |
---|---|
Nosnost: | 120kg |
Hmotnost: | 11kg |
Dojezd: | až 30km |
Max. rychlost: | 30km/h |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.