Pojištění zásilek v přepravě
Pojištění zásilky - obchodní podmínky
Všeobecné podmínky služby
istuff službou „Pojištění zásilky“ nabízí kupujícím jistotu, že v případě, kdy v průběhu dopravy dojde k poškození zboží zakoupeného kupujícím od Radima Fišera, Radim Fišer tuto reklamaci vyřídí v co nejkratším možném čase v souladu s těmito podmínkami.
I. Definice služby
- istuff se po zakoupení služby zavazuje přednostně vyřídit reklamaci zboží poškozeného při dopravě.
- Týká se všech způsobů dopravy nabízených na webu istuff.cz , včetně doručení na pobočku.
- Kupující má 14 dní na využití služby od doručení zboží.
- Na jednu objednávku lze službu koupit jen jednou. Služba se vztahuje na všechny produkty v objednávce.
- Služba není pojištěním ani jinou službou poskytovanou v rámci pojišťovací činnosti.
II. Zakoupení služby společně se zbožím
- Každý kupující má možnost zakoupit službu při každé objednávce zboží , při níž je tato služba nabízena.
- Kupující zaplatí cenu služby zároveň se zakoupeným zbožím, se kterým je služba zakoupena.
- Služba je výslovně uvedena na nákupním dokladu.
- Cena za službu je 29 Kč včetně DPH
III. Zpětné zakoupení služby
- Zpětné zakoupení této služby není možné.
IV. Způsob uplatnění služby
- Pro uplatnění služby je nezbytné, aby kupující výslovně informoval prodávajícího o tom, že uplatňuje službu.
- Uplatnění služby je možné výhradně jedním z následujících způsobů:
- na dálku prostřednictvím telefonního hovoru na čísle 705 942 754, přičemž v takovém případě je vyžadována fotodokumentace poškozené zásilky; následně Radim Fišer s kupujícím dohodne způsob dopravy poškozeného zboží zpět, pokud to bude nutné.
- Při zaslání zboží kupujícím musí být zboží vhodně zabaleno pro přepravu tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození.
- Při poškození zásilky kupující:
- dodá veškeré informace potřebné k uplatnění služby, tj. zejména identifikaci zboží zakoupeného na istuff.cz; pokud nedojde k využití služby na pobočce, pak také fotografie poškozeného zboží, a
- odevzdat zboží včetně veškerého příslušenství či jej doručit způsobem sjednaným při oznámení o uplatnění služby (nedohodnou-li se kupující s istuff, že na předání zboží zpět prodávajícímu ani jedna ze stran netrvá).
Teprve po splnění výše uvedených podmínek běží lhůta pro vyřízení reklamace poškození zásilky.
V. Vyřízení reklamace dopravy po uplatnění služby
- Při uplatnění služby do 3 dnů od doručení zboží:
- istuff kupujícího informuje o tom, zda byla uznává jeho reklamace či nikoliv, ihned na pobočce.; V případě vyhodnocení reklamace jako oprávněné istuff kupujícímu nabídne konzultace ohledně možných způsobů řešení reklamace (např. výměna zboží, vrácení peněz apod.).;
- Při uplatnění služby ve lhůtě 4 až 14 dní od doručení zboží kterýmkoliv z výše uvedených způsobů, istuff kupujícího informuje do 24 hodin od uplatnění služby o tom, jaký bude další postup ohledně jím uplatněné reklamace dopravy.
VI. Službu nelze uplatnit
- Po uplynutí lhůty.
- Opakovaně ke stejnému kusu výrobku.
- Na zboží s porušenými ochrannými pečetěmi, informativními nálepkami, sériovými čísly či na zboží jevící známky opotřebení používáním atd.
- Na poškození zboží vzniklé jinak než při dopravě, tj například na poškození vzniklá:
- mechanickým poškozením zboží,
- elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje),
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,
- neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
- pokud bylo zboží nebo jeho část poškozeno počítačovým virem,
- pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není kupující schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu,
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,
- provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů,
- zboží, které bylo upravováno kupujícím (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy,
- při chybně provedeném upgrade BIOSu, firmware,
- zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí,
- použitím nesprávného nebo vadného programového vybavení,
- použitím nesprávného nebo neoriginálního spotřebního materiálu, ani na případné škody v důsledku toho vzniklé, pokud takové použití není obvyklé, a přitom nebylo v přiloženém návodu k použití.
VII. Přenesení služby
- Přenesení platnosti služby na třetí osobu není možné.
- Přenesení služby se týká jen případů, kdy v rámci poskytnutí služby je kupujícímu zasíláno náhradní zboží a toto zboží bylo při přepravě poškozeno.
VIII. Využití služby a Ukončení služby
- Služba je poskytnuta v okamžiku doručení zboží kupujícímu.
- Je-li kupujícím spotřebitel, souhlasí s poskytnutím služby před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu a bere na vědomí, že ani v případě využití tohoto zákonného práva po doručení zboží, nemá nárok na vrácení ceny za službu.
- istuff nahradí kupujícímu cenu služby v případě, kdy nesplní svůj závazek vyřešit reklamaci ve lhůtě.